خبر

گاز طبیعی همچنان بی‌رمق

گاز طبیعی همچنان بی‌رمق

بازارهای گاز طبیعی در طول جلسه معاملاتی روز سه شنبه نسبتا آرام بوده و هنوز تمایلی به جهش و تغییر روند آن چنانی نشان نمی‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، بازارهای گاز طبیعی در طول جلسه معاملاتی روز سه شنبه نسبتا آرام بوده و هنوز تمایلی به جهش و تغییر روند آن چنانی نشان نمی‌دهند.

تجزیه و تحلیل تکنیکال گاز طبیعی
بازارهای گاز طبیعی در جلسه معاملاتی روز سه‌شنبه نوسان بسیار کمی انجام داده‌اند، اما مهم‌تر از هر چیز دیگری، به نظر می‌رسد که تمایلی برای صعود و عبور از سطح کنونی ندارند. به این ترتیب، بازار احتمالاً همچنان شاهد رفتارهای پر سر و صدا خواهد بود و شایسته است که به درستی مورد بررسی قرار گیرد. 

یک شکاف درست در قسمت بالای نمودار وجود دارد، و اغلب این شکاف ها در بازارهای آتی پر می‌شوند. به همین دلیل، من فکر می‌کنم که احتمال رسیدن به یک رالی دیگر در کوتاه مدت کم است. برعکس فکر می‌کنم دیر یا زود نشانه‌هایی از خستگی (exhaustion) را خواهیم دید که می‌توانیم با آن دست و پنجه نرم کنیم. درست بودن این نکته زمانی کاملا مشخص می شود که، به «میانگین متحرک نمایی 200 روزه» (EMA 200) درست در بالا توجه داشته باشیم. در این سناریو، موضوع ساده محو شدن رالی ها است.

اگر برای جلسه معاملاتی طول هفته به پایین‌ الگوی کندل (candlestick) حرکت کنیم ، احتمال حرکت به کانال 5.50 دلار باز می‌شود، جایی که قبلاً از آن جهش کرده بودیم. شکستن این سطح مسیر را برای قیمت‌های بسیار پایین‌تر باز می‌کند. من مطمئن نیستم که آیا این بلافاصله اتفاق می‌افتد یا نه، اما مطمئناً ممکن است در نهایت اتفاق بیفتد.

برای رسیدن به روند صعودی، حداقل باید حرکتی بالاتر از سطح 7.00 دلار مشاهده کنید، اما حتی در آن زمان نیز گمان می رود، مقاومت تکنیکال کمی در بالا وجود داشته باشد. به همین دلیل، من فکر می‌کنم ساده‌ترین معامله این است که با مشاهده نشانه‌های فرسودگی (exhaustion) و پرش های کوتاه مدتی که ایجاد می شود، برای یک دوره کوتاه یکی دو روزه از آن ها سود کسب نمود. 

نمودار پیش بینی گاز طبیعی

نویسنده: گروه تولید محتوا
چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 15:14
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین