A. راهنمای بخش ها
B. راهنمای سامانه ها
C. راهنمای ابزارها + ویژگی ها
01. جداول قیمت 02. پاپ اوور قیمت ها 03. نسخه ها و زبان ها 04. موتور جستجوی سایت 05. اتاق‌های گفت‌و‌گو 06. آرشیو قیمت ها 07. راهنمای اختصاصی صفحات 08. نسخه موبایل 09. ابزار بازنشر 10. تقویم اقتصادی 11. منوها 12. منوی دسترسی سریع 13. شاخص یاب 14. جعبه ابزار سایدبار 15. کوییک ویو 16. تیکر قیمت ها 17. پشتیبانی آنلاین 18. تماس با ما 19. دارک مد 20. تازه ها + بروزرسانی ها 21. ابزار پلاس 22. گزارش خطا 23. سامانه تکنیکال 24. متاتریدر آنلاین 25. نمودار های خطی و حجمی 26. نمودار کندل استیک 27. گزارش عملکرد نمادها 28. اندیکاتورها 29. محاسبه‌گر سطوح حمایت و مقاومت 30. محاسبه‌گر میانگین متحرک 31. محاسبه‎‌گر پیوت های کلاسیک 32. محاسبه‎‌گر فیبوناچی 33. محاسبه‎‌گر خطوط کاماریلا 34. محاسبه‎‌گر پیوت های وودی 35. محاسبه‎‌گر پیوت های دی مارک 36. محاسبه گر و نمودار آر اس آی 37. محاسبه گر و نمودار استوکاستیک 38. محاسبه گر و نمودار مک دی 39. محاسبه گر اسپرد 40. محاسبه گر پیپ 41. محاسبه گر نقاط پیوت 42. محاسبه‌گر مارجین 43. محاسبه‌گر پرافیت 44. محاسبه‌گر ریسک 45. محاسبه گر قیمت طلا 46. مقایسه گر سود و زیان 47. حباب‌سنج ارزی 48. حباب‌سنج سکه 49. مبدل واحدها 50. مبدل مقیاس ها 51. ماشین حساب 52. مبدل ارزها 53. جستجوگرها 54. پایش گرها 55. کیف های پول (والت ها) 56. مقایسه گر ارزهای دیجیتال 57. محاسبه گر سود ماینینگ 58. استخرهای استخراج ارز دیجیتال 59. محاسبه گر رمز نگاری 60. پراکنش جغرافیایی ارز ها 61. نماگرهای ارز دیجیتال 62. خوانش‌گر شبکه‌های اجتماعی 63. وب سرویس ها 64. تبلیغات و آگهی 65. نوار اعلانات 66. نقشه سایت
D. راهنمای پروفایل ها
E. راهنمای حساب + پنل کاربری
F. مفاهیم و آموزش های پایه
G. آموزش مفاهیم و روش های تحلیلی
H. آموزش روش ها و مفاهیم معاملاتی
I. روش ها و مفاهیم پرداخت ارزی

05. راهنمای ویجت‌ها

  • 01. ویجت ها چه هستند و چه کاربردی دارند؟

    ویجت ها ابزارک هایی هستند که با کمک آنها می توان محتوای یک وبگاه را بدون انجام فرآیند برنامه نویسی در وب سایت ها یا اپلیکیشن های دیگر با المان های ظاهری دلخواه نمایش داد. این فرآیند از طریق یک بلوک کد برنامه نویسی به انجام می رسد که توسط وبگاه مبدا تولید و در وب سایت مقصد جاگذاری می شود .

    در شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز نیز ویجت ها یا همان مجموعه ابزارهای نمایش قیمت ها، بلوک های کدی می باشند که امکان نمایش قیمت اقلام ارایه شده در شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز را در سایت یا اپلیکیشن شما فراهم می آورند. نسخه جدید ویجت ها با رویکرد، قالب ها و قابلیت های بسیار متنوع به تازگی در سایت ارایه شده است. در این نسخه، امکان ساخت ویجت برای کلیه بخش ها و قیمت های ارایه شده در سایت فراهم شده است در واقع شما می توانید به شکل رایگان، تمامی نرخ های عرضه شده در شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز را در وب سایت یا نرم افزار خود نمایش دهید. همچنین از دیگر تغییرات مهم این نسخه امکان ساخت ویجت در 5 قالب نمای بازار، بلوک قیمتی،  نوار متحرک قیمت ها، ویجت چند بلوکی نمایش قیمت‌ها و جدول نمایش قیمت‌ها می باشد.

    برای مشاهده ویجت‌های نمایش قیمت‌ها کلیک نمایید.

  • 02. چطور می توانم به بخش ویجت ها دست پیدا کنم؟

    نحوه دسترسی به "ویجت ها" در ویدیو زیر نمایش داده شده است: 

    اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

  • 03. در نسخه موبایل، ویجت ها از چه طریق در دسترس می باشند؟

    نحوه دسترسی به "ویجت ها" در نسخه موبایل در ویدیو زیر نمایش داده شده است: 

    اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

  • 04. اطلاعات کدام بازارها از طریق ویجت ها، قابل نمایش می باشد؟

    نسخه جدید ویجت ها با رویکرد، قالب ها و قابلیت های بسیار متنوع به تازگی در سایت ارایه شده است. در این نسخه، امکان ساخت ویجت برای کلیه بخش ها و قیمت های ارایه شده در سایت فراهم شده است در واقع شما می توانید به شکل رایگان، تمامی نرخ های عرضه شده در شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز را در وب سایت یا نرم افزار خود نمایش دهید. در واقع کاربران محترم از طریق این ابزارها قادر خواهند بود که کلیه اطلاعات و داده های بازار های زیر را در وب سایت یا نرم افزار خود نمایش دهند : 

  • 05. چند نوع ویجت در سامانه تدارک دیده شده است؟

    نسخه جدید ویجت ها با رویکرد، قالب ها و قابلیت های بسیار متنوع به تازگی در سایت ارایه شده است. در این نسخه، امکان ساخت ویجت برای کلیه بخش ها و قیمت های ارایه شده در سایت فراهم شده است در واقع شما می توانید به شکل رایگان، تمامی نرخ های عرضه شده در شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز را در وب سایت یا نرم افزار خود نمایش دهید.

    همچنین از دیگر تغییرات مهم این نسخه امکان ساخت ویجت در 5 قالب مختلف و متنوع می باشد که این مهم قابلیت استفاده از ویجت ها را در طیف بسیار گسترده و وسیعی از وب سایت ها و اپلیکیشن ها فراهم ساخته است که عبارتند از : 

  • 06. "ویجت نمای بازار" چیست و چه کاربردی دارد؟

    در هر یک از بازارهای معاملاتی، چند سهم یا شاخص کلیدی وجود دارند که در جهت‌گیری بازار مربوطه، بیشترین نقش را بر عهده دارند "ویجت نمای بازار" جهت نمایش اطلاعات لحظه‌ای این موارد طراحی گردیده است. این ویجت شامل نمایش 5 شاخص یا سهم از هر یک از بازارها به همراه نمودار نوسانات روزانه نخستین شاخص انتخابی می باشد. ویجت نمای بازار برای نمایش در ستون‌های جنبی صفحات وب یا در وب‌سایت ها و اپلیکیشن‌هایی که تمرکز بیشتری روی نمایش موبایلی دارند بسیار کاربردی و قابل استفاده خواهد بود.
  • 07. "ویجت بلوک قیمتی" چیست و چه کاربردی دارد؟

    "ویجت بلوک قیمتی" ویجت نمایش دهنده اطلاعات لحظه‌ای و قیمت‌های یک سهم یا شاخص واحد به انتخاب کاربر می باشد علاوه بر نرخ زنده، مقدار و درصد نوسانات روزانه شاخص نیز در این ویجت ارایه می شود. از "ویجت بلوک قیمتی" ویجت در ساخت چیدمان و ترکیب های اختصاصی برای انواع صفحات وب و اپلیکیشن ها، در ابعاد و اشکال بسیار متنوع می توان استفاده کرد و علاوه بر آن، جهت تاکید بر اهمیت یا محوریت قیمت یک شاخص یا سهم مشخص نیز قابل استفاده می باشد.
  • 08. "ویجت نوار متحرک قیمت ها" چیست و چه کاربردی دارد؟

    "ویجت نوار متحرک قیمت‌ها" مختص نمایش قیمت زنده و لحظه‌ای تعدادی از شاخص ها یا سهام به انتخاب کاربر به شکل متحرک و گردشی می‌باشد. علاوه بر نرخ لحظه‌ای، مقدار و درصد تغییرات هر یک از شاخص‌ها نیز در این ویجت ارایه می شود. از دیگر امکانات این ویجت، امکان تنظیم سرعت حرکت آیتم های تشکیل دهنده آن است. ویجت نوار متحرک قیمت ها قابلیت نمایش داده‌های حداکثر 20 شاخص انتخابی را داشته و عموما در هدر و فوتر وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها مورد استفاده واقع می گردد.
  • 09. "ویجت چند بلوکی نمایش قیمت‌ها" چیست و چه کاربردی دارد؟

    "ویجت چند بلوکی نمایش قیمت‌ها" در واقع از ترکیب 5 بلوک قیمتی در کنار هم شکل گرفته و نمایش دهنده نرخ زنده، مقدار تغییرات و جهت نوسان بازار برای 5 شاخص یا سهم انتخابی است. در این ویجت حداکثر 5 شاخص قابل افزودن می‌باشد و به جهت طراحی بروزتر آن، عموما در هدر وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها مورد استفاده واقع می گردد.
  • 10. "ویجت جدول نمایش قیمت ها" چیست و چه کاربردی دارد؟

    جداول، مرسوم‌ترین بلوک و ابزار ارایه اطلاعات، در کلیه سامانه ها و نرم افزارهای پردازش و ارایه داده های مالی می باشند. "ویجت جدول نمایش قیمت‌ها" نیز به همین منظور ارایه گردیده است که از طریق آن، شما می توانید اطلاعات تمامی بازارها و کلیه قیمت های ارایه شده در شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز را در قالب جداول متنوع در بخش های مختلف وب سایت یا اپلیکیشن خود به انواع شیوه ها و ترکیب ها نمایش دهید. نکته قابل توجه اینکه در هر یک از جداول، حداکثر قابلیت افزودن 20 ردیف وجود دارد لذا در صورت تمایل برای نمایش موارد بیشتر، الزاما باید به تناسب تعداد موارد مورد نظر، از چندین جدول استفاده نمایید.
  • 11. آیا برای استفاده از ویجت ها باید هزینه ای پرداخت نمایم؟

    خیر، کلیه ویجت‌ها به طور رایگان ارایه می شوند و استفاده از آنها فاقد هر گونه هزینه ای می باشد.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین