A. راهنمای بخش ها
B. راهنمای سامانه ها
C. راهنمای ابزارها + ویژگی ها
01. جداول قیمت 02. پاپ اوور قیمت ها 03. نسخه ها و زبان ها 04. موتور جستجوی سایت 05. اتاق‌های گفت‌و‌گو 06. آرشیو قیمت ها 07. راهنمای اختصاصی صفحات 08. نسخه موبایل 09. ابزار بازنشر 10. تقویم اقتصادی 11. منوها 12. منوی دسترسی سریع 13. شاخص یاب 14. جعبه ابزار سایدبار 15. کوییک ویو 16. تیکر قیمت ها 17. پشتیبانی آنلاین 18. تماس با ما 19. دارک مد 20. تازه ها + بروزرسانی ها 21. ابزار پلاس 22. گزارش خطا 23. سامانه تکنیکال 24. متاتریدر آنلاین 25. نمودار های خطی و حجمی 26. نمودار کندل استیک 27. گزارش عملکرد نمادها 28. اندیکاتورها 29. محاسبه‌گر سطوح حمایت و مقاومت 30. محاسبه‌گر میانگین متحرک 31. محاسبه‎‌گر پیوت های کلاسیک 32. محاسبه‎‌گر فیبوناچی 33. محاسبه‎‌گر خطوط کاماریلا 34. محاسبه‎‌گر پیوت های وودی 35. محاسبه‎‌گر پیوت های دی مارک 36. محاسبه گر و نمودار آر اس آی 37. محاسبه گر و نمودار استوکاستیک 38. محاسبه گر و نمودار مک دی 39. محاسبه گر اسپرد 40. محاسبه گر پیپ 41. محاسبه گر نقاط پیوت 42. محاسبه‌گر مارجین 43. محاسبه‌گر پرافیت 44. محاسبه‌گر ریسک 45. محاسبه گر قیمت طلا 46. مقایسه گر سود و زیان 47. حباب‌سنج ارزی 48. حباب‌سنج سکه 49. مبدل واحدها 50. مبدل مقیاس ها 51. ماشین حساب 52. مبدل ارزها 53. جستجوگرها 54. پایش گرها 55. کیف های پول (والت ها) 56. مقایسه گر ارزهای دیجیتال 57. محاسبه گر سود ماینینگ 58. استخرهای استخراج ارز دیجیتال 59. محاسبه گر رمز نگاری 60. پراکنش جغرافیایی ارز ها 61. نماگرهای ارز دیجیتال 62. خوانش‌گر شبکه‌های اجتماعی 63. وب سرویس ها 64. تبلیغات و آگهی 65. نوار اعلانات 66. نقشه سایت
D. راهنمای پروفایل ها
E. راهنمای حساب + پنل کاربری
F. مفاهیم و آموزش های پایه
G. آموزش مفاهیم و روش های تحلیلی
H. آموزش روش ها و مفاهیم معاملاتی
I. روش ها و مفاهیم پرداخت ارزی

63. وب سرویس ها

  • 01. وب سرویس چیست ؟ و چه کاربردی دارد؟
    نوعی سرویس دهی در چارچوب وب محسوب می شود که به وسیله آن اطلاعات تولید یا پردازش شده در یک وب سایت به وب سایت دیگری منتقل می شود. به عنوان نمونه نرخ های طلا و سکه امکان نمایش در سایر وب سایت ها را پیدا می کنند به نوعی که نرخ مصنوعات همزمان و متقارن وب سایت مادر در وب سایت های پذیرنده خدمات، بروزرسانی می شود.

    به تعبیر فنی تر وب سرویس یک نوع رابط برنامه نویسی است که بر بستر وب پیاده سازی می‌شود. این رابط‌ها با استفاده از پروتکل‌های استاندارد مانند http، توابع و مکانیزم‌های مختلفی در اختیار ما قرار می‌دهند تا بتوانیم به تبادل اطلاعات در بین سیستم‌های مختلف بپردازیم. به عبارتی دیگر این رابط‌ها ارتباط میان نرم افزار با نرم افزار و کلاینت با نرم افزار را امکان پذیر می‌کند.

  • 02. برای استفاده از خدمات وب سرویس و سفارش آن چه باید کرد؟

    جهت استفاده از وب سرویس ها مراحل زیر باید سپری شود : 

    1. مراجعه به سامانه فروش
    2. مراجعه به بخش وب سرویس‌ها
    3. گزینش بسته مورد نظر
    4. خرید سرویس مورد نظر
    5. دریافت توکن و راهنمای استفاده
    6. تهیه یا تولید کد مورد نیاز جهت استفاده از اطلاعات وب سرویس
    7. تست و استفاده از وب سرویس خریداری شده   
     
  • 03. وب سرویس شامل چه نرخ هایی است؟

    وب سرویس ها شامل مجموعه متنوعی از نرخ ها و داده های مختلف می باشد که در قالب پکیج های مختلف دسته بندی شده اند و شما می توانید با گزینش پکیج های مختلف، نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید.  فهرست کلیه این سرویس ها از طریق صفحه وب سرویس ها در دسترس می باشد.

  • 04. وب‌سرویس نرخ‌های لحظه‌ای با چه پروتکل‌هایی ارائه می شود؟
    در قالب 2 پروتکل XML و Json
  • 05. فرآیند پشتیبانی "وب سرویس ها" به چه شیوه ای صورت می پذیرد؟
    پشتیبانی از وب سرویس ها از چهار طریق به انجام می رسد:
    • راهنمای متنی
    • ارسال تیکت
    • پشتیبانی آنلاین
    • تماس تلفنی
  • 06. خدمات فنی و تکنیکی در "وب سرویس ها" چگونه عرضه می شود؟
    با توجه به تکثر و گستردگی وب سایت هایی که امکان استفاده از این سرویس را دارند و تنوع وسیع آنها از بعد برنامه نویسی و فنی اعم از زبان های مختلف، فریم ورک های متفاوت و یا سیستم های مدیریت محتوا و ... بی تردید در پاره ای از مواقع، ترکیب کردن سرویس دریافتی با کد وب سایت مقصد به راحتی میسر نبوده و بعضا نیازمند تغییرات یا اصلاحاتی است که گروه فنی ما در این زمینه ضمن ارائه مشاوره و همکاری با وب سایت مقصد، در صورت لزوم اقدام به رفع ایراد یا اجرای اصلاحات مورد نیاز خواهد نمود تا اینکه سرویس مورد نظر به درستی در وب سایت مقصد پیاده سازی و نمایش داده شود.
  • 07. آیا امکان دریافت نمودارها هم از طریق وب سرویس وجود دارد؟
    خیر، این امکان در حال حاضر میسر نیست.
  • 08. آیا کاربران عام می توانند از وب سرویس استفاده کنند ؟
    خیر، وب سرویس ها برای عموم مخاطبان فاقد کاربرد می باشد. مخاطبان و استفاده کنندگان آن عموما آن دسته از مدیران و برنامه نویسان وب سایت ها هستند که تمایل دارند بخشی از وب سایت خود را به نمایش نرخ های لحظه ای طلا، سکه،ارز یا سایر داده های بازارهای مالی و معاملاتی داخلی و خارجی اختصاص دهند. این سرویس در قالب داده های برنامه نویسی ارائه می گردد و صرفا افراد واجد دانش تخصصی قادرند از آن استفاده نمایند لذا خواهشمندیم که پیش از خرید سرویس مذکور، تمام شرایط و قوانین را به دقت مطالعه فرموده و نسبت به امکان فنی استفاده از وب سرویس اطمینان لازم را حاصل فرمایید.
  • 10. "کد نمایش قیمت‌ها" چیست و چه کارکردی دارد؟
    "کد نمایش قیمت ها" ابزاری است که قطعه کد نمایش جداول در سایر سامانه ها و وب سایت ها را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و با چند تنظیم ساده تولید می نماید و آن دسته از مدیران وب سایت ها را که فاقد دانش تخصصی برنامه نویسی یا گروه فنی برای انجام این کار می باشند قادر می سازد تا در ظرف چند دقیقه و به ساده ترین شیوه ممکن، قطعه کد مورد نظر برای نمایش نرخ های موردنظرشان را بدست بیاورند و پس از این کافیست که کد مذکور در بلوک یا محل مورد نظر در وب سایت مقصد کپی گردد تا نتیجه مورد نظر حاصل شود. 

    از اصلی ترین ویژگی های این ابزار می توان به این موارد اشاره کرد:

    1. امکان انتخاب شاخص های مورد نظر نظیر طلا، سکه، دلار و .... 

    2. امکان تنظیم و چیدمان ستون های جداول و دیتاها

    3. امکان تنظیم رنگ پس زمینه سرتیتر، رنگ متن سرتیتر، رنگ بوردرها و سایر تنظیمات ظاهری

    4. امکان استفاده تفکیکی از شاخص ها در قالب دسته بندی های مختلف به شکل همزمان

    5. سادگی، وضوح، سهولت و سرعت فرآیند استفاده

  • 11. تفاوت استفاده از وب سرویس و "کد نمایش قیمت ها" در چیست؟
    1. در روش "کد نمایش قیمت ها" امضای سایت در زیر کلیه جداول وجود دارد ولی در روش وب سرویس، هیچ نشانه ای از منبع اصلی قیمت ها وجود ندارد.

    2. در روش وب سرویس، کلیه نوسانات به شکل لحظه ای و همزمان با وب سایت مبدا در مقصد نیز نمایش داده می شود و این امتیاز در روش "کد نمایش قیمت ها" به این شیوه وجود ندارد.

    3. روش وب سرویس از نظر فنی پیچیده تر و نیازمند فرآیند برنامه نویسی است که خوب به مراتب سخت تر، زمان بر تر و هزینه بردار است اما روش "کد نمایش قیمت ها" نیازمند چنین مراحلی نیست و بسیار سریع تر و ساده تر به نتیجه ختم می شود و ضمن اینکه رایگان می باشد.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین