A. راهنمای بخش ها
B. راهنمای سامانه ها
C. راهنمای ابزارها + ویژگی ها
01. جداول قیمت 02. پاپ اوور قیمت ها 03. نسخه ها و زبان ها 04. موتور جستجوی سایت 05. اتاق‌های گفت‌و‌گو 06. آرشیو قیمت ها 07. راهنمای اختصاصی صفحات 08. نسخه موبایل 09. ابزار بازنشر 10. تقویم اقتصادی 11. منوها 12. منوی دسترسی سریع 13. شاخص یاب 14. جعبه ابزار سایدبار 15. کوییک ویو 16. تیکر قیمت ها 17. پشتیبانی آنلاین 18. تماس با ما 19. دارک مد 20. تازه ها + بروزرسانی ها 21. ابزار پلاس 22. گزارش خطا 23. سامانه تکنیکال 24. متاتریدر آنلاین 25. نمودار های خطی و حجمی 26. نمودار کندل استیک 27. گزارش عملکرد نمادها 28. اندیکاتورها 29. محاسبه‌گر سطوح حمایت و مقاومت 30. محاسبه‌گر میانگین متحرک 31. محاسبه‎‌گر پیوت های کلاسیک 32. محاسبه‎‌گر فیبوناچی 33. محاسبه‎‌گر خطوط کاماریلا 34. محاسبه‎‌گر پیوت های وودی 35. محاسبه‎‌گر پیوت های دی مارک 36. محاسبه گر و نمودار آر اس آی 37. محاسبه گر و نمودار استوکاستیک 38. محاسبه گر و نمودار مک دی 39. محاسبه گر اسپرد 40. محاسبه گر پیپ 41. محاسبه گر نقاط پیوت 42. محاسبه‌گر مارجین 43. محاسبه‌گر پرافیت 44. محاسبه‌گر ریسک 45. محاسبه گر قیمت طلا 46. مقایسه گر سود و زیان 47. حباب‌سنج ارزی 48. حباب‌سنج سکه 49. مبدل واحدها 50. مبدل مقیاس ها 51. ماشین حساب 52. مبدل ارزها 53. جستجوگرها 54. پایش گرها 55. کیف های پول (والت ها) 56. مقایسه گر ارزهای دیجیتال 57. محاسبه گر سود ماینینگ 58. استخرهای استخراج ارز دیجیتال 59. محاسبه گر رمز نگاری 60. پراکنش جغرافیایی ارز ها 61. نماگرهای ارز دیجیتال 62. خوانش‌گر شبکه‌های اجتماعی 63. وب سرویس ها 64. تبلیغات و آگهی 65. نوار اعلانات 66. نقشه سایت
D. راهنمای پروفایل ها
E. راهنمای حساب + پنل کاربری
F. مفاهیم و آموزش های پایه
G. آموزش مفاهیم و روش های تحلیلی
H. آموزش روش ها و مفاهیم معاملاتی
I. روش ها و مفاهیم پرداخت ارزی

64. تبلیغات و آگهی

  • 01. درج تبلیغ در وب سایت به چه روش هایی امکان پذیر است؟
    به طور کلی درج تبلیغ به 2 شیوه امکان پذیر می باشد : 1. تبلیغ دوره ای 2. تبلیغ کلیک بیس (برمبنای کلیک)
  • 02. روش تبلیغ دوره ای چیست؟
    این روش شایع ترین و مرسوم ترین شیوه نمایش آگهی است که طی آن آگهی سفارش دهنده برای مدت مشخصی فرضا یک ماه یا سه ماه و … در یکی از جایگاه های تبلیغ نمایش داده می شود و هزینه آن هم برای هر دوره مشخص و ثابت می باشد.
  • 03. روش تبلیغ کلیک بیس (بر پایه کلیک) چگونه می باشد؟
    در روش تبلیغ کلیک بیس، سفارش دهنده ابتدا حساب خود را به میزان مورد نظرش شارژ و سپس آگهی وی در وب سایت نمایش داده می شود و بازدیدکنندگان سایت آگهی مذکور را ملاحظه خواهند نمود، بالطبع آنها که علاقه مند به موضوع یا کالای تبلیغ شده می باشند روی آگهی کلیک خواهند کرد و به وب سایت آگهی دهنده ارجاع داده می شوند. در این روش به ازای هر یک کلیک به شرحی که گفته شد، مبلغی مابین 680 لغایت 850 تومان از حساب سفارش دهنده کاسته خواهد شد.

  • 04. مزایای روش کلیک بیس در چیست؟
    اصلی ترین مزیت های روش کلیک بیس عبارتند از :

    1. در این روش آگهی دهنده صرفا مبلغ آنچه را می پردازد که در یافت می کند یعنی به ازای هر بازدیدکننده از شارژ حساب یا اعتبارش کم می شود.

    2. دیگر مزیت این روش، بویژه در شرایطی که به شکل کمپین تبلیغاتی و در چندین سایت اجرا شود هدفمند بودن این نوع آگهی هاست. به این معنا که مخاطبین مرتبط تری در این شیوه درج آگهی به سمت آگهی دهنده ارجاع داده می شوند.

    3. دیگر مزیت مهم این آگهی ها، مشارکت آگهی دهنده و نمایش دهنده در جلب و هدایت مخاطبین در قالب یک همکاری مداوم می باشد چراکه وقتی نمایش دهنده فضا یا زمان محدود خود را به نمایش یک آگهی اختصاص می دهد بیشترین تلاش را برای جذب و جلب بیشترین تعداد کلیک به آگهی مذکور انجام خواهد داد و به همین سیاق، آگهی دهنده نیز در عموم موارد ناچار به اقداماتی نظیر تولید محتوای متنوع و جدید و تغییر بنر آگهی جهت جلب حداکثر مخاطبین می باشد لذا نتیجه این همکاری برای هر 2 طرف پرثمر و سودبخش خواهد بود.

  • 05. معایب روش کلیک بیس در چیست ؟
    روش کلیک بیس دارای مزایا و معایبی است. در میان عیوب این روش از همه مهم تر الزاماتی است که این روش درج آگهی، طرفین را ملزم به رعایت آن می کنند:

    1. بزرگترین مشکل این روش، ممنوعیت درج شماره تلفن و نشانی در بنر های تبلیغاتی است چرا که اگر این اطلاعات هم به مخاطب ارائه گردد . بخش عمده ای از کسانی که علاقه مند به محصول مذکور شده بودند دیگر نیازی به کلیک روی بنر تبلیغی احتیاج پیدا نکنند و از طریق شماره تلفن یا نشانی به آگهی دهنده مراجعه می نمایند که در واقع نوعا نقض فلسفه آگهی کلیک بیس به حساب می آید. لذا در آگهی های کلیک بیس صرفا محصول یا خدمات آگهی دهنده شرح داده می شود و معرفی می گردد و امکان درج تلفن و نشانی و .... نیست.

    2. ممکن است آگهی دهنده بودجه مشخصی برای 2ماه تبلیغ در یک سایت مقرر کرده باشد که این مهم با روش کلیک بیس همخوانی ندارد چرا که ممکن است کل آن بودجه ظرف 2 هفته به دلیل علاقه زیاد مخاطبان و کلیک های زیاد روی بنر آگهی دهنده صرف شده و به اتمام برسد.

    3. لازمه آگهی کلیک بیس، برخورداری از ایده های نو و خلاقانه، متن هدفمند و حرفه ای تبلیغ، اجرای گرافیکی هنرمندانه و اثر گذار طرح آگهی (بنر ها) می باشد که چنین شرایطی در حالت معمول برای عموم آگهی دهندگان فراهم نیست و اگر هم باشد هزینه فراوانی برای آنها خواهد داشت که به صرفه و معقول نخواهد بود ضمن آنکه به جهت تکرر نمایش آگهی و عادت ذهنی و بینایی بازدیدکنندگان، آگهی های کلیک بیس در فواصل زمانی کوتاه می باید تغییر کنند و طرح های جدید برای آنها تهیه گردد که مشکل مذکور را چند برابر خواهد ساخت.

  • 06. برای اطلاع از تعرفه قیمت ها به کجا مراجعه کنم؟
    با شماره تماس 91010004 داخلی 4 تماس حاصل نمایید.
  • 07. برای درج تبلیغ در وب سایت از چه طریق باید اقدام نمایم؟

    جهت درج و سفارش تبلیغات، با شماره تماس 91010004 داخلی 4 تماس حاصل نمایید.

  • 08. برای ارسال فایل های بنر آگهی به چه شکلی باید اقدام کنم؟

    برای انجام هماهنگی امور اجرایی آگهی ها، با شماره تماس 91010004 داخلی 4 تماس حاصل کنید.

  • 09. فرمت های مجاز فایل آگهی کدامند؟
    PNG, JPEG, GIF
  • 10. محدودیت حجمی بنرها چیست و برای هر سایز چه مقدار است؟
    به جهت سهولت در لوود صفحه و تجربه بازدید بهتر برای کاربران، تلاش شده است از نهایت فشرده سازی و کم حجم ترین و سبک ترین تصاویر و آیتم ها در تولید سایت بهره گرفته شود و لذا آگهی های تجاری نیز بر همین منوال باید دارای حجم و وزن بهینه باشند تا بار اضافی به صفحه تحمیل نگردد لذا در  این راستا برای بنر های هر باکس به تناسب اندازه اش، محدودیتی در نظر گرفته شده است که سفارش دهندگان محترم می باید آن را در هنگام تهیه طرح، رعایت نمایند.
    این محدودیت برای سایز  290 در 190 برابر است با 30 کیلوبایت.
    این محدودیت برای سایز 290 در 90 برابر است با 18 کیلوبایت.
    این محدودیت برای سایز 610 در 90 برابر است با 35 کیلوبایت.
    این محدودیت برای سایز 350 در 70 برابر است با 30 کیلوبایت.
    این محدودیت برای سایز 640 در 460 برابر است با 50 کیلوبایت.
  • 11. چرا توصیه می کنید که از فلش برای طراحی بنرها استفاده نکنیم؟
    فرمت فلش به دلایل متعدد رو به افول می باشد و مهم تر از آن برای وب سایت دردسر آفرین است، از جمله اینکه:

    1. عموم تولیدات اپل مدت هاست که از فلش پشتیبانی نمی کنند و لذا بنر شما توسط حجم قابل توجهی از کاربران سایت که از سیستم ها یا گوشی های هوشمند اپل استفاده می کنند بصورت پیش فرض دیده نخواهد شد.

    2. فرمت فلش در برخی از مرورگرها به طور کامل از دایره پشتیبانی خارج شده است حتی مرورگر جامعی نظیر موزیلا فایرفاکس هم عموما با این فرمت دچار اشکال می گردد و به طور مکرر شاهد پراندن پلاگین نمایش آن توسط خود مرورگر می باشیم.

    3. فایل های فلش به نسبت موارد مشابه خود از حجم و وزن بالاتری برخوردارند که موجب انتقال بار اضافی به سایت می شود.

    4. فایل های فلش توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو شناسایی نمی شود و حتی در صورت شناسایی، فاقد ارزش تلقی می گردد که این هم برای خود نمایش دهنده و هم برای آگهی دهنده ضرر آفرین می باشد.

    5. خود کمپانی ادوبی به عنوان شرکت عرضه کننده فلش، هیچ پلانی برای توسعه و آینده این فرمت در نظر ندارد و تا کنون چندین برنامه و پسوند متفاوت را برای جایگزینی فلش پیشنهاد داده که در مرحله تست و بررسی می باشند.

  • 12. آیا خود وب سایت، مسئولیت طراحی بنر ها را می پذیرد؟
    خیر، در حال حاضر امکان ارایه چنین خدماتی وجود ندارد.
  • 13. برای درج رپرتاژ آگهی از کجا؟ و به چه شکلی باید اقدام کنم؟

    در بخش فروشگاه و در محصولات سه نوع محصول قرار دارد که مربوط به آگهی های رپورتاژ میباشند که بسته ها بر مبنای تعداد کلیک قیمت گذاری شده اند و پس از خرید بسته مورد نظر و ارسال بنر ، اگهی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

  • 14. چه مواردی را در تهیه رپرتاژ آگهی باید مد نظر قرار دهم؟

    برای تهیه رپرتاژ توجه به میزان خبر ارسالی و همچنین تعداد تصاویر در خواستی لازم است و همچنین تعداد لینک قرار داده شده در رپرتاژ نباید از 3لینک بیشتر باشد.

  • 15. آیا درج تبلیغ یک محصول یا خدمت، به منزله تایید آن از سوی وب سایت می باشد؟

     خیر، هیچ یک از محصولات و خدمات تبلیغ  شده در سایت مورد تایید یا تکذیب و یا به منزله انتساب به شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز در هیچ شکل، قسم و شیوه ای نمی باشد همچنین شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز هیچ گونه انتفاع، مشارکت یا سودی از منافع حاصله آگهی دهنده محترم نداشته و نخواهد داشت. در بخش تبلیغات تجاری و بازرگانی، این شبکه صرفا به منزله یک بستر و پلاتفرم اطلاع رسانی عمومی تلقی شده و خود را صرفا ملزم به رعایت مقررات و قوانین مصوب و جاری کشور می داند.

    ملاک شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز در جهت پذیرش و انتشار آگهی ها عبارتند از عدم مغایرت محصول یا خدمات تبلیغ شده با قوانین و مقررات کشور، عدم اقدام یا تبلیغ فعل مجرمانه، رعایت الزامات و ضروریات رسمی و قانونی و برخورداری از مجوزهای مورد نیاز حسب موضوع تبلیغ و شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز خارج از چارچوب و موارد مورد اشاره، هیچ گونه تعهد یا مسئولیتی را برای خود قایل نبوده و عواقب هر نوع داد و ستد یا تعامل بین آگهی دهندگان و کاربران و بازدیدکنندگان سایت بر عهده طرفین می باشد.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین