خبر

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ همانطور که مطرح می شود، قرارداد سپرده اتریوم 2.0 شامل بیش از 15 میلیون توکن اتر است در حالی که حدود 4 میلیون توکن اتر Wrapped در قرارداد سپرده نگهداری می شود. شرکت توسعه زیرساخت و سرمایه گذاری Web3 Jump Trading دارای بیش از 2 میلیون توکن اتر است و سومین دارنده بزرگ توکن اتر در اکوسیستم است.

افزایش برداشت توکن اتریوم از صرافی ها

کیف پول‌های بایننس ، کراکن، بیت فینکس و جمینای بزرگترین موجودی توکن های اتر را در اختیار دارند. علاوه بر این پل جمع‌آوری لایه 2 آربیتروم نیز مقدار قابل توجهی توکن اتر را در خود جای داده است.

همانطور که ساندرا لئو توضیح داد، درصد افزایش توکن اتر در قراردادهای هوشمند را می توان به عنوان شاخصی از جریان توکن اتر در محصولات مختلف DeFi مشاهده کرد. این شامل مبادلات غیرمتمرکز، قراردادهای استیکینگ و خدمات نگهداری است.

فروپاشی صرافی FTX ممکن است منجر به ترس برای کاربرانی شده باشد که دارایی هایی خود را در صرافی های متمرکز نگهداری می کنند. لئو این واقعیت را برجسته کرد که ایمنی وجوه نگهداری شده در صرافی ها ممکن است تضمین نشود.

بر اساس داده های Nansen شرکت تجاری Jump Trading برداشت های قابل توجهی از صرافی ها داشته است.

ساندرا لئو گفت: به دلیل قرار گرفتن در معرض پیامدهای ورشکستگی FTX، آنها مجبور شدند برخی توکن ها را از صرافی هایی که نیاز به نقدینگی داشتند تخلیه کنند.

همچنین در هفت روز گذشته مقدار قابل توجهی توکن اتر از تعدادی صرافی اصلی خارج شده است.

829 میلیون دلار توکن اتر از صرافی جمینای خارج شد، در حالی که صرافی Upbit شاهد خروج 797 میلیون دلار توکن اتر از حساب خود بود.

 597 میلیون دلار توکن اتر از کوین بیس خارج شد، در حالی که بیتفینکس نیز شاهد برداشت حدود 542 میلیون دلاری اتریوم از پلتفرم خود بود.

در هفته گذشته نیز مقدار قابل توجهی از استیبل کوین ها از صرافی ها خارج شدند.

 294 میلیون دلار استیبل کوین از جمینای خارج شد، در حالی که بیت فینکس شاهد کاهش 173 میلیون دلاری از پلتفرم خود بود.

 کوکوین و کوین بیس به ترتیب با 138 میلیون دلار و 108 میلیون دلار شاهد خروج استیبل کوین ها بودند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین