خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، کتی وود، مدیر عامل، مدیر ارشد فناوری اطلاعات و بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آرک اینوستمنت در آمریکا، طی سخنرانی خود در برنامه‌ای در شبکه‌ی تلویزیونی بلومبرگ اعلام کرد که از اعتمادش به ارزهای دیجیتال، حتی پس از فروپاشی اف‌تی‌ایکس، ذره‌ای کاسته نشده است. وی تاکید کرد که به ارزهای دیجیتال ایمان دارد، زیرا معتقد است آن‌ها به رشد و شکوفایی خود ادامه خواهند داد.

کتی وود معتقد است ارزش بیت کوین (BTC) در آینده افزایش خواهد یافت. وی حتی ادعا کرد قیمت بیت کوین تا سال 2030 به یک میلیون دلار خواهد رسید. 

به گفته‌ی کتی وود، در پایان یک نبرد می‌توان برندگان یا بازماندگان آن را شناسایی کرد. بیت کوین در این نبرد پیروز شده و مانند ققنوس از خاکستر خود بر می‌خیزد. اگرچه هنوز بسیاری از آد‌م‌ها دچار سردرگمی و تردید هستند، ولی آن‌ها پس از درک واقعی مزایای بیت کوین، «با آغوش باز آن را خواهند پذیرفت.»

به علاوه، به عقیده‌ی وی بلاک‌چین‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم (ETH) از زیرساخت‌ها و فناوری‌های خوبی بهره‌مند هستند؛ زیرا در این شرایط سخت هم‌چنان سر پا مانده‌اند. رکوردشکنی افزایش هش‌ریت بیت کوین نشان‌دهنده‌ی «امنیت این شبکه» است.

هم‌چنین، وی در مورد کوین‌بیس نیز صحبت کرد و آن را یک شرکت کاملا «قانونی» خواند. به اعتقاد کتی وود، کوین‌بیس قصد دارد از سرمایه‌گذاران محافظت کند؛ و با توجه به فروپاشی اف‌تی‌ایکس، این مسئله باعث قوی‌تر شدن آن می‌شود.

سقوط اف‌تی‌ایکس تاثیر مخربی بر بازار کریپتو داشته است. این اتفاق به صورت دومینویی بر سایر شرکت‌ها نیز تاثیر گذاشته و بخش‌های مختلف بازار کریپتو را در معرض خطر قرار داده است. تازه‌ترین قربانی این اتفاق، شرکت جنسیس، پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال، است که در معرض ورشکستگی قرار گرفته است. اعلام این خبر در روز گذشته، باعث کاهش قیمت بیت‌کوین به زیر 16,000 دلار شد. ولی امروز، ظاهرا اوضاع بازار کریپتو کمی آرام‌تر شده و بیش‌تر ارزهای دیجیتال در منطقه‌ی سبز معامله می‌شوند.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب - در حوالی ساعت 13:00 روز چهارشنبه 2 آذر - بیت کوین با 5.10 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 16,545 دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار بیت کوین نیز به همین نسبت افزایش یافته و به 317,916,230,241 دلار رسیده است. با وجود این، حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی بیت کوین 0.33 درصد کاهش یافته است. حجم معاملات پادشاه ارزهای دیجیتال هم‌اکنون 33,081,085,639 دلار است.  

نمودار قیمت بیت کوین

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین