خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از دیلی کوین، تورم در حال حاضر به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جهان تبدیل شده است. در بسیاری از کشورهای جهان، از جمله ایالات متحده، قیمت اقلام مختلف از جمله خوراکی‌ها و سایر کالاهای مورد نیاز روزانه روز به روز در حال افزایش است. دلیل این افزایش قیمت این است ارزش ارزهای فیات (دلار و غیره) با گذشت زمان کم‌تر و کم‌تر می‌شود. افرادی که سال‌ها است پول‌های‌شان را پس‌انداز کرده‌اند و حتی افرادی که برای تامین نیازهای روزانه‌شان تلاش می‌کنند، از شنیدن خبر کاهش ارزش پول‌شان به شدت نگران و وحشت‌زده می‌شوند.

اَبَر تورم‌ها غالبا در نتیجه‌ی اتخاذ یک سیاست پولی خاص به نام تسهیل کمّی اتفاق می‌افتند. زمانی که بانک‌های مرکزی به پول بیش‌تری نیاز دارند، می‌توانند پول مورد نیازشان را به سادگی چاپ کنند. همین امر ارزش پول در گردش را به شدت کاهش می‌دهد.

در گذشته، زمانی که ارزهای فیات توسط استاندارد طلا پشتیبانی می‌شدند، این اتفاق رخ نمی‌داد. در آن زمان، به ازای هر یک دلار در گردش، مقدار یکسانی طلا در ذخایر نگهداری می‌شد تا ارزش پول را پشتیبانی کند. این استاندارد طلا به جلوگیری از بروز تورم و تضمین ثبات ارزش ارزهای فیات کمک می‌کرد. ولی چند دهه پیش، استاندارد طلا کنار گذاشته شد و پیوند یک به یک ارزها با مقدار برابر طلا از میان رفت. این مسئله پول زیادی را برای بانک‌های مرکزی جمع‌آوری کرد؛ ولی این ارزها دیگر پشتوانه‌ی محکمی ندارند. به این معنی که هر زمان که لازم باشد می‌توان آن‌ها را به راحتی چاپ کرد؛ این کار منجر به تورم شدید می‌شود.

مشکل تورم‌ به تازگی توسط یک ارز دیجیتال جدید ولی دارای پتانسیل‌ها فراوان حل شده است. این ارز دیجیتال جدید یونیگلو (GLO) نام دارد.

چگونه یونگلو می‌تواند به بهترین توکن ضد تورم تبدیل شود؟ 

یونیگلو (GLO) برخلاف ارزهای فیات، دارای قیمت پایه‌ی کاملا 1:1 است؛ منبعی واقعی برای ذخیره‌ی ارزش و یک استاندارد طلایی که در واقع می‌توان آن را نسخه‌ی دیجیتالی طلا در دنیای واقعی دانست. یونیگلو دارای طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیگر نیز هست، از جمله آثار هنری، ارزهای دیجیتال، استیبل کوین، NFT و موارد دیگر. خزانه‌ی دارایی‌های یونیگلو وابستگی بیش از اندازه‌ای به هیچ یک از این دارایی‌ها ندارد، ولی دارای پایه‌ی قیمتی محکمی است که مردم می‌توانند به آن اعتماد داشته باشند.

هم‌چنین، یونیگلو (GLO) از مکانیسم‌های توکن‌سوزی پیشرفته‌ای برای کاهش عرضه‌ی در گردش خود در طول زمان بهره می‌برد. یونیگلو به صورت حساب‌شده کمیاب می‌شود. همین مسئله یونیگلو را به ارز دیجیتال کاملا ضد تورمی تبدیل می‌کند - ارزی که دنیا در حال حاضر واقعا به آن نیاز دارد. یونیگلو بهترین پروتکل ضد تورمی است که این صنعت به خود دیده است؛ یونیگلو (GLO) در آینده به موفقیت‌های بزرگی دست می‌یابد.

بایننس کوین و فایل کوین نیز جزء توکن‌های ضد تورمی هستند 

هر دوی این ارزهای دیجیتال پتانسیل بالایی برای مقابله با تورم دارند، ولی ویژگی‌های آن‌ها به خوبی یونیگلو (GLO) نیست. بایننس کوین (BNB) در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی‌ناپذیر از صنعت ارزهای دیجیتال است و به عنوان گزینه‌ی بسیار خوبی برای کسب درآمد غیرفعال با یک رابط کاربری آسان شناخته می‌شود.

نمودار قیمت بایننس کوین

فایل کوین (FIL) سیستم ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فوق‌العاده ایمنی در دنیای دیجیتال ایجاد کرده است. فایل کوین به سرعت تبدیل به بهترین فضا برای نگهداری دارایی‌های‌تان تبدیل شده و هم‌چنین دارای یک بازار نوآورانه برای تجارت است.

نمودار قیمت فایل کوین

کارشناسان بایننس کوین و فایل کوین را به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند، ولی هیچ‌یک از این دو به اندازه یونیگلو (GLO) ضد تورمی نیستند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین