خبر

چین‌لینک در آستانه‌ی یک حرکت صعودی

چین‌لینک در آستانه‌ی یک حرکت صعودی

سهامگذاری در چین‌لینک و سودآوری آن نظر نهنگ‌ها را به سمت این التکوین جلب کرده‌ است؛ بنابراین، شاید قیمت چین‌لینک تا چند روز دیگر به سقف‌های ماهانه برسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین‌پدیا، بروز تنش‌های جهانی و افزایش شدید تورم در سال جاری و در نتیجه، اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه‌ی پولی توسط بانک‌های مرکزی بازار کریپتو را با بحران نقدینگی مواجه کرده‌اند. این بحران نقدینگی باعث سقوط و فروپاشی شرکت‌های کریپتو شده است. شرکت‌های بزرگی در سال 2022 دچار ورشکستگی شدند. ولی بزرگ‌ترین و دردناک‌ترین آن‌ها فروپاشی اف‌تی‌ایکس بود که تاثیر بسیار مخربی بر بازار کریپتو داشت.

ارزهای دیجیتال در طول سال جاری دچار مشکلات فراوانی شدند. چین لینک (LINK) نیز از این مشکلات در امان نمانده است - این التکوین در طول سال 2022 روند نزولی عظیمی را تجربه کرده است. چین لینک در طول سال جاری، نسبت به بالاترین سقف قیمتی خود، بیش از 71٪ از ارزش خود را از دست داده است.

با وجود این، چین لینک (LINK) از 22 نوامبر (1 آذر) روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده است. دلیل این حرکت صعودی انتشار اخبار مربوط به قابلیت سهامگذاری در شبکه‌ی اصلی اتریوم (ETH) است که احساسات مثبتی را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

به علاوه، چین لینک (LINK) طی 48 ساعت گذشته شاهد افزایش قابل‌توجه میزان انباشت (خرید عمده) توسط نهنگ‌ها بوده است. سرمایه‌گذاران امکان سهامگذاری در چین لینک را فرصتی مناسب برای کسب سود در این بازار آشفته تلقی کرده‌اند.

بسیاری از تحلیلگران و سرمایه‌گذاران معتقدند آینده‌ی چین لینک سبز و صعودی خواهد بود، زیرا این اکوسیستم به طور پیوسته پیشرفت‌های چشمگیری را در دنیای کریپتو تجربه می‌کند. به تازگی، انتشار اطلاعیه‌ای در مورد سهامگذاری در چین لینک در شبکه‌ی اتریوم، سرمایه‌گذاران و نهنگ‌های خفته را با امید به کسب سود دلچسب از این سرمایه‌گذاری بیدار کرده، و به خرید و انباشت این التکوین ترغیب کرده است.

نهنگ‌های چین لینک

بر اساس داده‌های موسسه‌ی سانتیمنت، سرمایه‌گذاران و نهنگ‌های دارای هزار الی یک میلیون توکن چین لینک در مجموع نزدیک به 26.8 میلیون توکن دیگر را نیز به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده‌اند. این موسسه‌ تاکید می‌کند که میزان انباشت چین لینک توسط نهنگ‌ها در 30 روز گذشته 12 درصد افزایش یافته است؛ این اتفاق نشان‌دهنده احتمال افزایش قیمت چین لینک در آینده‌ی نزدیک است.

از آن‌جا که التکوین‌ها مجموعا افزایش قیمت مناسبی را تجربه کرده‌اند، سرمایه‌گذاران و نهنگ‌ها توجه و اقبال خوبی نسبت به آن‌ها داشته‌اند. آن‌ها امید دارند که با سرمایه‌گذاری در التکوین‌ها بتوانند در این آشفته‌بازار به سود قابل قبولی دست پیدا کنند.

مایکل ون دی پوپ، یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو و بنیانگذار شرکت ایت گلوبال، یک حرکت صعودی قدرتمند را برای قیمت چین لینک (LINK) پیش‌بینی می‌کند.

این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند چین لینک روند صعودی کنونی خود را تا ناحیه‌ی مقاومت در میانگین متحرک نمایی 200 روزه - در محدوده‌ی 8.5 تا 9 دلار - ادامه دهد.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب - در حوالی ساعت 13:00 روز سه‌شنبه 15 آذر - چین لینک با 3.25 درصد کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت 7.28 دلار معامله می‌‌شود. ارزش کل بازار چین لینک هم‌اکنون 3,699,435,262 دلار است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا از نظر ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، چین لینک یک رتبه پایین‌تر از لئو (LEO) و یک رتبه بالاتر از رپد بیت کوین (WBTC) در جایگاه بیستم قرار دارد.

نمودار قیمت چین لینک

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 15 آذر 1401 ساعت 12:59
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین