خبر

عملکرد خوب هوبی‌توکن در روز سقوط بیت‌کوین

عملکرد خوب هوبی‌توکن در روز سقوط بیت‌کوین

امروز سه‌شنبه 1 آذر، به‌رغم آن‌که بیت کوین به زیر 16,000 و اتریوم به زیر 1,100 دلار سقوط کرده‌اند، هوبی‌توکن (HT) تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، پس از گذشته 10 روز از فروپاشی اف‌تی‌ایکس، نگرانی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از سرایت این وضعیت به سایر شرکت‌های فعال در حوزه‌ی کریپتو روز به روز بیش‌تر می‌شود. به تازگی شایعاتی درباره‌ی احتمال ورشکستگی شرکت جنسیس به گوش می‌رسند. این مسئله در روز جاری باعث کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به زیر 16,000 دلار شده است. سایر ارزهای دیجیتال نیز عملکرد چندان خوبی نداشته‌اند. ولی در این میان، هوبی توکن (HT) تا به این لحظه توانسته است عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

عده‌ای از کارشناسان معتقدند، انتشار اخباری مبنی بر تصمیم جاستین سان، بنیانگذار پلتفرم ترون، در خصوص تغییر برند و بازسازی پروژه‌ی هوبی باعث افزایش قیمت توکن آن شده است. صرافی هوبی در روز گذشته، 21 نوامبر، در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که آن‌ها در حال آماده‌سازی برای «تغییر نام تجاری و بازسازی» خود هستند. هم‌چنین، به گفته‌ی صرافی هوبی، در رویدادی که قرار است امروز 22 نوامبر (اول آذر) تحت عنوان «انتقال هوبی به فصل بعدی خود» در سنگاپور برگزار شود، جاستین سان برند جدید را معرفی خواهد کرد.

نمودار قیمت هوبی توکن

بر اساس داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، هم‌اکنون در لحظه‌ی نگارش این مطلب - در حوالی ساعت 13:00 روز سه‌شنبه اول آذر - هوبی توکن با 7.24 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 4.69 دلار معامله می‌شود. این توکن در روز جاری تاکنون از کف 4.37 دلار تا سقف 5.22 نوسان داشته است.

هم‌چنین، ارزش هوبی توکن در برابر دو ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، به ترتیب حدود 9.35% و 10.23% تقویت شده است. هم‌اکنون، هر واحد از این توکن معادل 0.000299 بیت کوین یا 0.004317 اتریوم ارزش دارد.

هوبی توکن (HT) هم‌اکنون با ارزش بازار 721,920,110 دلار در جایگاه پنجاه و یکم برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار در سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. هوبی توکن در این فهرست یک رتبه بالاتر از یو‌اس‌دی‌دی (USDD) و یک رتبه پایین‌تر از آوه (AAVE) قرار گرفته است. 

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 1 آذر 1401 ساعت 12:56
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین