خبر

احتمال افزایش قیمت چین لینک در روزهای آینده

احتمال افزایش قیمت چین لینک در روزهای آینده

اندیکاتورهای تکنیکال در نمودار روزانه هم‌چنان حاکی از تداوم مومنتوم صعودی در قیمت چین لینک هستند. هدف بعدی چین لینک احتمالا سطح مقاومت 9.410 دلاری است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ، قیمت چین لینک (LINK) در 24 ساعت گذشته حدود 4.55 درصد کاهش یافته است. هم‌اکنون در لحظه‌ی نگارش این مطلب - در حوالی ساعت 15:15 روز دوشنبه 16 آبان - چین لینک با قیمت 8.25 دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت چین لینک

ارزش چین لینک در برابر دو ارز دیجیتال پیشرو بازار، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، تضعیف شده است. در حال حاضر، ارزش چین لینک در برابر بیت کوین حدود 4.23 درصد و در برابر اتریوم نیز حدود 3.22 درصد کاهش یافته است.

حجم معاملات روزانه چین لینک نیز در روز گذشته 4.12 درصد کاهش یافت و به 484,340,590 دلار رسید.

البته، با نگاهی به نمودار روزانه چین لینک در می‌یابیم که این اصلاح قیمت احتمالا دورخیز کوتاهی است برای برداشتن یک گام بزرگ‌تر به سمت بالا.

نمودار تکنیکال چین لینک

پس از آن‌که چین لینک توانست یک سقف قیمت موقت در سطح 9.008 دلار ایجاد کند، دچار اصلاح شد و تا سطوح کنونی کاهش یافت. با وجود این، دو اندیکاتور تکنیکال وجود دارند که نشان می‌دهند این اصلاح قیمت موقتی بوده و هدف بعدی چین لینک رسیدن به سطح مقاومت 9.410 دلاری است.

اولین اندیکاتور تکنیکالی که نشان‌دهنده‌ی افزایش قیمت چین لینک است، خط میانگین متحرک نمایی 9 روزه است. در حال حاضر، این خط در بالای خط میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار گرفته است - این یک سیگنال صعودی آشکار برای چین لینک است. به علاوه، خط میانگین متحرک نمایی 9 روزه دارای شیب مثبتی است و تلاش می‌کند از خط میانگین متحرک نمایی 20 روزه عبور کرده و از آن جدا شود.

اندیکاتور بعدی خط شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) است که در بالای خط میانگین متحرک استاندارد روزانه‌ی این شاخص قرار گرفته است. خط RSI نیز دارای شیب مثبتی است و به سمت ناحیه‌ی اشباع خرید حرکت می‌کند.

هر دوی این علائم تکنیکال نشان می‌دهند قیمت چین لینک در روزهای آینده وارد یک مسیر صعودی خواهد شد.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 15:31
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین