خبر

سنهایزر از هدفون جدید Momentum 4 با عمر باتری ۶۰ ساعته رونمایی کرد

سنهایزر از هدفون جدید Momentum 4 با عمر باتری ۶۰ ساعته رونمایی کرد

شرکت سنهایزر در حالی که از سال ۲۰۱۹ هدفون‌های رو گوشی مجهز به قابلیت نویز کنسلینگ Momentum خود را به‌روزرسانی نکرده بود، امروز از هدفون رو گوشی جدید خود با نام Momentum 4 رونمایی کرد. سنهایزر، که یکی از تولید‌کننده‌های به نام و برتر محصولات صوتی در جهان به حساب می‌آید، در هدفون پرچم‌دار جدید خود تغییرات چشمگیری نظیر بازطراحی مجدد قسمت بیرونی، اضافه کردن قابلیت‌های جدید و از همه‌ی مهم‌تر عمر باتری ۶۰ ساعته را ایجاد کرده است. علاوه بر این‌ها، قرار است که این هدفون جدید با قیمت ۵۰ دلار کمتر از نسل قبلی خود یعنی Momentum 3 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

  • سنهایزر از ایربادز Momentum True Wireless 2 با بهبود عملکرد باتری رونمایی کرد

اول از همه باید به طراحی این هدفون جدید اشاره کنیم؛ جایی که دیگر شاهد طراحی همیشگی هدفون‌های سری Momentum نیستیم و سنهایزر بازطراحی جدیدی روی این محصول انجام داده است. در طراحی این محصول، ترکیبی از فلز و چرم با سیم‌های اطراف آن‌ دیده نمی‌شود و جای خود را به طراحی ساده‌تر و البته پلاستیکی داده‌ است. این طراحی جدید قطعاً نسبت به مدل‌های قبلی Momentum از قیمت کمتری برخوردار است. اگرچه هدفون Momentum 4 ممکن است از نظر ظاهری، زیبایی چندانی نسبت به قبل نداشته باشد، اما راحتی استفاده از آن این موضوع را جبران خواهد کرد.

 Momentum 4 سنهایزر

این شرکت خاطرنشان می‌کند که لولای جدید استفاده شده در این هدفون، به راحتی تنظیم می‌شود و فشار زیادی به سر شما وارد نمی‌کند. ایرپدهای این هدفون نیز اکنون صاف می‌چرخند، که نگه‌داری آن را کمی آسان‌تر از قبل کرده است. یکی دیگر از تغییرات بزرگ این هدفون بی‌سیم، کنترل‌های روی برد آن است. در این بخش اکثر دکمه‌های فیزیکی با یک پنل لمسی در سمت راست جایگزین شده‌اند که این اقدامات به ظاهر مدرن‌تر این هدفون کمک شایانی کرده است.

  • بررسی میکروفون یقه‌ای سنهایزر XS Lavalier؛ یار خوب تولیدکنندگان محتوا

سنهایزر درون این هدفون از یک سیستم صوتی بسیار قدرتمند بهره برده که قطعاٌ می‌تواند رضایت عاشقان و علاقمندان به موسیقی را به خود جلب کند. این سیستم صوتی برای تولید صدای قدرتمند و باکیفیت به درایورهای ۴۲ میلی‌متری متکی است. این شرکت ادعا می‌کند که سیستم صوتی این هدفون اکولایزرهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین آن‌ها می‌توانند متناسب با سلایق خود به شخصی‌سازی تنظیمات صدای این هدفون بپردازند.

باید اشاره کنیم که این هدفون پرچم‌دار از قابلیت نویز کنسلینگ فعال بسیار پیشرفته بهره می‌برد که قادر است حتی در پرسروصداترین مکان‌ها، صدای شما را بدون نویزهای محیط و به بهترین شکل ممکن به طرف مقابل انتقال دهد. قابلیت Transparency Mode نیز در این هدفون بی‌سیم در دسترس است که شما می‌توانید در صورت نیاز به جای حالت ANC در اپلیکیشن Sennheiser، آن را فعال کنید یا حتی در شرایط محیطی بسیار پرسروصدا از هر دوی این حالت‌ها با هم استفاده کنید. Momentum 4 می‌تواند به طور خودکار تنظیمات صدا را بر اساس موقعیت مکانی شما تغییر دهد. سنهایزر این قابلیت را اولین بار در ماه مارس معرفی کرد.

این شرکت همچنین ویژگی به نام Sidetone را در این هدفون ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد میزان صدای خود را در طول تماس‌های صوتی تنظیم کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند که در هنگام تماس برای شنیدن شدن حرف‌هایتان کمتر داد بزنید و صدای شما با کیفیت بالایی به طرف مقابل برسد. سنهایزر می‌گوید که این هدفون می‌تواند تنها با یک بار شارژ تا ۶۰ ساعت امکان پخش موسیقی و مکالمه را همراه با فعال بودن نویز کنسلینگ به شما بدهد. همچنین طبق ادعای این شرکت تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن Momentum 4 می‌توانید تا ۶ ساعت با این هدفون موسیقی گوش دهید.

 Momentum 4 سنهایزر

هدفون Momentum 4 مجهز به قابلیت خاموش یا روشن شدن هوشمند برای صرفه‌جویی در مصرف باتری است. این شرکت می‌گوید وقتی هدفون‌ها را در حالت روشن رها کنید، خاموش می‌شود و وقتی آن‌ها را بردارید دوباره روشن خواهد شد. این هدفون همانند مدل قبلی از قابلیت‌هایی مثل اتصال هم‌زمان به چند دستگاه و درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و امکان تعویض ایرپدهای آن وجود دارد. کاربران می‌توانند این هدفون جدید شرکت سنهایزر را در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۳۴۹.۹۵ دلار خریداری کنند.

  • بررسی هدفون بی‌سیم سنهایزر HD 458BT؛ خوش‌ساخت و کلاسیک

منبع: Engadget

منبع:
سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 13:16
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین