خبر

بیت کوین سد 24 هزاری دلاری را می شکند؟

بیت کوین سد 24 هزاری دلاری را می شکند؟

بیت کوین در شبانه‌روز گذشته برای چهارمین بار در یک ماه گذشته به کانال ۲۴ هزار دلار یورش برد، اما بعد چند ساعت دوباره در مسیر نزولی قرار گرفت و وادار به عقب‌نشینی شد

به گزارش سایت طلا، در ساعات نخست معاملات روز سه‌شنبه بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.

بیت‌کوین همچنان پشت سد محکم ۲۴ هزار دلار نوسان معامله می‌شود.ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۱۳ تریلیون دلار است كه ۲.۰۷ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹۰.۶۲ درصد افزایش یافته و به ۸۰.۶۸ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۶.۳۸ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با رشد بیش از ۲ درصد به قیمت ۲۳ هزار و ۸۹۷ دلار و اتریوم با افزایش حدود ۴ درصد به قیمت هزار و ۷۷۸ دلار معامله می‌شوند.

سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شيبا اينو و کاردانو نیز شاهد رشد قیمت بودند.

موجودی بیت‌کوین رکورد ۴ ساله را شکست

ایسنا نوشت:بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیت‌کوین (BTC) با از دست دادن تقریبا ۷۰ درصد از ارزش خود در هشت ماه گذشته، در حال حاضر در مسیر بهبودی قابل‌توجهی قرار دارد و در میان آخرین بهبود بازار، موجودی بیت‌کوین در صرافی‌های دیجیتال پیشرو در حال سقوط است.

بر اساس اطلاعات گلسنود، پلت‌فرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای، موجودی بیت‌کوین در تاریخ پنجم آگوست به ۲.۳۷ میلیون بیت‌کوین رسید که پایین‌ترین سطح از جولای ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. گلسنود به دلیل افت موجودی اخیر بیشترین آسیب را دید و در جولای ۲۰۲۲، بایننس تبدیل به صرافی دیجیتال با بزرگترین ذخایر بیت‌کوین شد.

در ۶ آگوست ۲۰۲۲، بیت‌کوین پس از جهش تقریبا دو درصدی، بالای ۲۳هزار دلار باقی ماند. علاقه موسسات به ارزشمندترین دارایی دیجیتال جهان در چند روز اخیر افزایش یافته است.


شایان‌ذکر است که در آخرین هفته جولای ۲۰۲۲، محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین شاهد جریان ورودی به ارزش ۸۵ میلیون دلار بودند.

تاکنون در سال جاری، محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین ۳۲۶ میلیون دلار ورودی جذب کرده‌اند که در مقابل خروجی ۳۱۴ میلیون دلاری محصولات اتریوم قرار دارد.

در اوایل این هفته، بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری جهان همکاری خود با کوین بیس را آغاز کرد تا حضور خود را در بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال گسترش دهد. این حرکت نشان می‌دهد که صنعت کریپتو از زمانی که مدیرعامل بلک راک، لری فینک در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که بیت‌کوین فقط نشان می‌دهد که چقدر تقاضا برای پولشویی در جهان وجود دارد، چه میزان پیشرفت داشته است.

اکنون، بلک راک دریچه‌هایی را برای موسسات باز می‌کند تا از طریق محصول علاءالدین خود به بیت‌کوین دسترسی پیدا کنند.

علاءالدین در سال ۱۹۸۸ توسعه یافت و هدف آن شفاف‌سازی برای سرمایه‌گذاران نهادی است و به بلک راک در طول سال‌ها در بین رقبای خود کمک کرده است. در سال ۲۰۲۰، علاءالدین دارایی ۲۱.۶ تریلیون دلاری را اداره می‌کرد که بیش از چهار درصد از ثروت جهان بود و به بیش از ۵۵هزار متخصص سرمایه‌گذاری متصل است.

مارکوس سوتیریو، تحلیلگر گلوبال بلاک در این مورد اظهار کرد که با این عملکرد مشتریان علاءالدین به بیت‌کوین دسترسی خواهند داشت.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۲ هزار و ۸۷۰ دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ دلار ۲۳ هزار و ۸۳۰ دلار
اتریوم هزار و ۵۸۰ دلار هزار و ۷۱۰ دلار هزار و ۷۷۸ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار
کاردانو ۰.۴۹۳ دلار ۰.۵۳۲ دلار ۰.۵۳۵ دلار
ترون ۰.۰۶۸ دلار ۰.۰۶۹ دلار ۰.۰۷۰ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۵ دلار ۰.۰۶۹ دلار ۰.۰۷۰ دلار

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
منبع:
سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 11:16
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین