خبر

تحلیل و پیش‌بینی قیمت کاردانو و سولانا

تحلیل و پیش‌بینی قیمت کاردانو و سولانا

با این‌که هنوز در بازار نزولی قرار داریم، ارزهای دیجیتال مومنتوم صعودی دارند. امکان افزایش قیمت کاردانو تا 0.70 و افزایش قیمت سولانا تا 48 دلار وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، کاردانو (ADA) در چند روز گذشته در محدوده‌ی قیمت 0.40 تا 0.55 دلار گرفتار شده است. گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) در حال حاضر تلاش می‌کنند از سطح میانگین متحرک به خوبی دفاع کنند. 

نمودار قیمت کاردانو

اگر آن‌ها موفق به انجام این کار شوند، کاردانو می‌تواند به سطح مقاومت پیش روی خود در قیمت 0.55 دلار صعود کند. این سطح مهمی است که معامله‌گران باید مراقب آن باشند. اگر گاوها بتوانند بر این مانع غلبه کنند، کاردانو می‌تواند تا 0.63 دلار و سپس تا 0.70 دلار افزایش یابد.

از سوی دیگر، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، کاردانو ممکن است تا سطح اولین حمایت خود در 0.45 دلار کاهش یابد. بازگشت صعودی کاردانو از این سطح می‌تواند محدوده‌ی قیمت جدیدتری را بین 0.45 تا 0.55 دلار ایجاد کند، در حالی که شکست قیمت به زیر 0.45 دلار می‌تواند مسیر را برای کاهش قیمت کاردانو تا 0.40 دلار هموارتر کند.

قیمت سولانا (SOL) در 2 آگوست (11 مرداد) به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (40 دلار) رسید و در 3 آگوست (12 مرداد) تا سطح میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (37 دلار) سقوط کرد. سایه‌ی بلند روی کندل قیمت نشان می‌دهد که معامله‌گران از این خط حمایت دفاع می‌کنند.

نمودار قیمت سولانا

اگر گاوها بتوانند قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه هدایت کرده و در آن‌جا حفظ کنند، قیمت سولانا می‌تواند به تدریج تا 48 دلار صعود کند. این سطح مهمی است که معامله‌گران باید مراقب آن باشند، زیرا شکسته شدن و بسته شدن قیمت سولانا در بالای آن می‌تواند الگوی مثلث صعودی را - که هدف آن رسیدن به 71 دلار است - تکمیل کند.

در مقابل، اگر حرکت صعودی قدرت چندانی نداشته باشد، خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) سعی خواهند کرد سولانا را به زیر خط حمایت فرو ببرند. اگر آن‌ها موفق به انجام این کار شوند، پیش‌بینی‌های صعودی فاقد اعتبار خواهند شد و ممکن است قیمت سولانا تا 31 دلار کاهش یابد.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت 13:30
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین